Co to są banery i czy ma sens korzystać z tej formy reklamy? Czy powinno się zainwestować w banery tradycyjne czy internetowe?

Posted on 08/09/2019 7:34am

Baner jest formą reklamy, komunikatu lub jakiegoś przekazu. Często mówimy w tym sensie o wydrukowanym na dużym fragmencie materiału przekazie informacyjnym lub reklamowym. W sieci baner to graficzny sposób przekazania treści informujących, a także reklamowych, to często odnośnik do strony z produktem, który chce się wypromować. Często wykonywany jest w technologii Adobe Flash, natomiast wcześniej były to najczęściej dokumenty w formacie GIF. Baner w sieci, jak też w przestrzeni miasta musi być dobrze zamontowany.


outdoor w mieście
Author: FaceMePLS
Source: http://www.flickr.com
Montaż banerów w konkretnych częściach miasta to zadanie dla specjalistów, tak samo natomiast prezentuje się to w internecie, ponieważ trudno czasem samemu sobie z tym dać radę - profesjonalny montaż banerów. Tylko specjalistyczna firma wie, jak do tej kwestii podejść. Dobra instalacja banerów, w internecie czy w przestrzeni publicznej to zagwarantowanie dobrej reklamy i szerokiej rozpoznawalności naszego przekazu, banery bowiem odznaczają się dużą skutecznością. Są wygodne i wszechstronne, jeżeli chodzi o banery tradycyjne, to trzeba powiedzieć, iż są wygodne podczas transportu. Banery tego rodzaju (czytaj o banerach reklamowych) - w przeciwieństwie do innych takich produktów - można składać i zwijać bez obawy uszkodzenia materiału. W tym wszystkim jednak najważniejsza jest lokalizacja baneru i to jak oddziałuje na potencjalnego odbiorcę. Trzeba przyznać, że banery w miastach są wciąż bardzo powszechne i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić.

Jeśli przedstawiany temat Cię zaciekawił, sprawdź szybko ten świetny link (adwokat-wroclaw.com.pl/) - znajdziesz tam mnóstwo przydatnych informacji.



reklama banerowa w mieście
Author: Alan Stanton
Source: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o internet sprawa już nie jest tak prosta, ponieważ obecnie coraz częściej odchodzi się od tego pomysłu, a stosuje się inne, sprytniejsze sposoby reklamowania się w sieci. Internet niesamowicie się rozwija, a ludzie nie są już tak podatni na do tej pory wykorzystywane sposoby, podchodzą do tego bardziej krytycznie, więc trzeba szukać nowych sposobów. Dlatego na pytanie, w które banery lepiej inwestować, odpowiedź jest oczywista: tradycyjne. Żeby jednak zadziałały powinniśmy pomyśleć nad odpowiednią lokalizacją, żeby przemawiały do potencjalnych klientów naszego przedsiębiorstwa. Na te różne wątpliwości dość ciężko odpowiedzieć bez dużej znajomości tematu, dlatego czasem bardziej opłaca się zostawić ta pracę fachowcom - propozycja banerów.

Tags: reklama, lokalizacja, firma, klienci