Co zrobić, żeby zyskać wiernego klienta?
Posted on 30/09/2022 8:01am
Grubość naszych portfeli rośnie w szybkim tempie. Nie od nadmiaru gotówki, niestety. Oprócz szeleszczących banknotów i ciężkich drobnych, coraz częściej portfel przepełniony jest plastikiem. I żeby to były, choć dokumenty. Też nie. Najczęściej to kolejne karty do galerii, które mają z nas zrobić przykładnego klienta.
Dzięki temu fragmentowi plastiku to w danym, a nie winnym sklepie, mamy zrobić zakupy, to w tym a nie w innym miejscu zakupimy książkę to na tej stacji benzynowej zatankujemy samochód, to u tego operatora zakupimy telefon , to w tym banku założymy konto, to do tego kina pójdziemy, a nie do innego. Czemu się tak dzieje?Bo jesteśmy ich lojalnym klientem, a tym lojalnym klientem czyni nas ten omówiony kawałek plastiku. Ma on w sobie cudowną moc oddziaływania, która nie pozwala nam pójść do innego lokalu niż ten, który świeci się na naszym plastiku. Tak oto w uproszczeniu działa system lojalnościowy. Jego magia działa na nas od dobrych kilku lat.
Ten, kto stworzył program lojalnościowy byłby zapewne do dzisiaj żyjącym dostatnio człowiekiem. I pewnie zdaje sobie sprawę, jak dobrze nam się przysłużył. Wszystko to głównie dzięki ludzkiemu zachowaniu: większość ludzi lubi to co zna, dlatego też, jeśli już zechce zostać członkiem klubu lojalnościowego danej firmy, zrobi to świadomie. Sklepy zaś widzą w tym swoją szansę przywiązania klienta na dłużej.h Owszem bywają zbieracze, którzy lubią posiadać niezamykające się portfele, ale jeśli człowiek nie korzysta z tej atrakcji jakim jest karta, nie jest wartościowy dla sklepu, bo nie daje mu zyskiwać. Tak to, bowiem działa: sklep ma przychód z klienta, ale także chce mu się za lojalność wykonywanego wyboru, odwdzięczyć.
Ten, kto stworzył program lojalnościowy byłby zapewne do dzisiaj żyjącym dostatnio człowiekiem. I pewnie zdaje sobie sprawę, jak dobrze nam się przysłużył. Wszystko to głównie dzięki ludzkiemu zachowaniu: większość ludzi lubi to co zna, dlatego też, jeśli już zechce zostać członkiem klubu lojalnościowego danej firmy, zrobi to świadomie. Sklepy zaś widzą w tym swoją szansę przywiązania klienta na dłużej.h Owszem bywają zbieracze, którzy lubią posiadać niezamykające się portfele, ale jeśli człowiek nie korzysta z tej atrakcji jakim jest karta, nie jest wartościowy dla sklepu, bo nie daje mu zyskiwać. Tak to, bowiem działa: sklep ma przychód z klienta, ale także chce mu się za lojalność wykonywanego wyboru, odwdzięczyć.
W praktyce oznacza to, że za firmowymi kartami, kryją się zbierane bonusy, które mają skusić nas do zapisania się do klubu. Członkostwo w klubie ma, zatem swoje nieocenione pozytywy. Dzięki zakupom u partnera takiego systemu, nasze zebrane punkty przemieniają się w realne upominki. A kto z nas nie chce otrzymywać prezentów? A te są naprawdę atrakcyjne: pościeli przez drobne sprzęty AGD po luksusowe elementy komputerowe. Dlatego jeśli jeszcze nie jesteś w żadnym klubie lojalnościowym pomyśl, którą markę znasz i dlaczego, i dowiedź się czy nie proponuje takiego dodatku.
Interesuje Cię ten artykuł? Jeżeli tak, to odwiedź źródło (http://bze-kancelaria.eu/prawo-spadkowe/) a znajdziesz tam ciekawe informacje, które na długo zapadną Ci w pamięć.
Wszak fajnie jest otrzymywać nagrody za coś, co i tak byśmy nabyli.
Autor programylojalnosciowe.pl/
Tags: klient