Czym jest instruktaż "Kompetentna Obsługa Klienta Wewnętrznego"?

Posted on 29/12/2022 7:33am

Fachowa obsługa klienta , skuteczna komunikacja wewnętrzna oraz przyjemne relacje pomiędzy pracownikami to współcześnie wyzwanie wielu firm. Odpowiedzią na to są szkolenia, jakich celem jest doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz pracownika oraz przedsiębiorstwa i wzbudzających sympatię.


Zdobycie wiedzy o kompetentnej obsłudze klientów a także sposobach rozstrzygania problemów międzyosobowych.

sala konferencyjna
Author: Open Knowledge Foundation
Source: http://www.flickr.com
Poznanie i szlifowanie technik oraz stylu skutecznej oraz pozytywnej komunikacji z konsumentem, służącej dobremu zrozumieniu, korzystnej atmosferze a także radzeniu sobie z trudnymi przypadkami. Ukształtowanie nastawień pro-klienckich uczestników szkolenia, otwartej postawy względem klienta , nabycie przez pracobiorców umiejętności zidentyfikowania a także udoskonalenia negocjacji (szkolenie z negocjacji) bezpośredniej a także telefonicznej z niełatwym rozmówcą oraz przyswajanie zasad skutecznej komunikacji - umiejętność poradzenia sobie z naciskami, animozjami a także agresją ze strony rozmówcy i poznanie form rozładowania nadmiaru napięcia.

Po skończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego członkowie szkolenia będą wiedzieli w jaki sposób: odpowiednio stosować zachowania asertywne w relacjach z współpracownikami, radzić sobie z trudnymi sytuacjami w miejscu pracy, profesjonalnie prowadzić negocjacje przez telefon, budować kompetentny wizerunek wśród kontrahentów oraz kolegów

Szkolenia otwarte Wrocław powinny być dostosowane do wymogów uczestników szkolenia ( na stronie). W jego czasie instruktor uwzględnia osobiste sytuacje z naszego życia jak też środowiska pracy, prezentuje narzędzia i gotowe rozwiązania do zastosowania już kolejnego dnia po szkoleniu. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów poprzedzonych zwięzłymi mini-wykładami w czasie których komunikowane są koniecznie treści teoretyczne.


Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału przez pracę w grupach, mnogie ćwiczenia, dysputy, analizę wypadków, symulacje realnych zachowań w obliczu zaistniałych zmian (). Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy istotne, zgodne z potrzebami jak też oczekiwaniami uczestników szkolenia: warsztat, analiza sytuacji, treningi grupowe i w parach, praca z danymi.

Tags: kurs, wiedza, komunikacja, analiza