Jaki nośnik reklamy jest obecnie najpopularniejszy?

Posted on 26/12/2022 8:01am

Różni reklamodawcy bardzo często jako nośnik reklamy typu OOH chcą stosować billboardy, ponieważ ich przekaz powinien dotrzeć do bardzo dużej liczby ludzi.




marketing meeting
Author: Jeffrey Zeldman
Source: http://www.flickr.com


Aktualnie praktycznie każdy posiadacz działalności gospodarczej wie, jak bardzo ważna jest reklama dla skutecznego działania działalności gospodarczej.


Jednym z najpopularniejszych sposobów wykorzystywanych w marketingu jest reklama zewnętrzna, która może docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Najczęściej stosowanym nośnikiem jest billboard. Jest to relatywnie prosta i bardzo dobrze zauważalna forma reklamy. Nie jest specjalną sztuką samo tylko inwestowanie w billboardy, lecz stworzenie jak najbardziej skutecznego przekazu, który będzie realizować swe zadania, zatem będzie skłaniać klientów do zakupu produktu lub skorzystania z reklamowanej usługi. Cała sprawa zdaje się być stosunkowo łatwa, ponieważ przecież tego typu billboardy wiszą w centrach miast, przy kluczowych arteriach komunikacyjnych, więc hipotetyczna liczba potencjalnych odbiorców jest bardzo duża. W większych miejscowościach właściwie wszędzie można by dostrzec billboardy.


sala sądowa
Source: foter.com


Stworzenie skutecznego billboardu nie jest łatwe, choć niektórzy posiadają nieco odmienne zdanie. Wymyślenie stosunkowo prostego i równocześnie interesującego przekazu to kwestia trudna.

Kliknij tu, sprawdź ofertę adwokat w lublinie naszej firmy a z całą pewnością przeczytasz coś ciekawego. Zapewniamy bardzo konkurencyjne stawki, więc nie będziesz żałować!

Zasada działania tego typu nośnika jest taka, że podczas kilku pierwszych chwil jego przekaz powinien dotrzeć do swojego odbiorcy. Czynniki, w których ludzie oglądają przekaz obecny na bilbordzie (należy mieć na uwadze m.in.




hałas czy korki) nie będą sprzyjać skupieniu, a wręcz przeciwnie - będą odrywać uwagę. Żeby zatem billboard był pozytywnie odbierany, powinien być stworzony bardzo starannie.

Tags: czas, zakup, usługi, marketing, zadania