Oszczędności w przedsiębiorstwie - pomysły
Posted on 19/03/2022 7:29am
Globalny kryzys ekonomiczny zapoczątkował modę na oszczędzanie. Do łask powróciły przetwory na zimę, popularnością cieszą się second handy, eventy, w trakcie jakich uczestnicy wymieniają się używaną konfekcją, pchle targi.
Zastanów się , czy w twym przedsiębiorstwie pieniążki nie bywają wyrzucane w błoto. Dowiedz się, jak mądrze oszczędzać jak też gdzie wypatrywać oszczędności w przedsiębiorstwie. Gruntownie przeanalizuj wydatki i przychody twej firmy, zrób tabelkę. Po jednej stronie umieść koszta stałe, tj. pensje dla pracobiorców, najem biura; po drugiej zaś koszty ruchome, tzn. benzyna, koszta zakupu papieru do drukarek etc. Następnie wytycz cel, wskaż, ile a także w jakim czasie chcesz zaoszczędzić. Spisz nowe zasady i zapoznaj z nimi pracowników. Oszczędzanie na wodzie i prądzie brzmi banalnie, jednak często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele wody i prądu trwonimy. Wyłączaj maszyny, jeśli nie pracują, gaś światło. W czasie grzewczym rozsądnie używaj ogrzewania. Tak samo latem - nie przesadzaj z klimatyzacją.
Author: Maciek Lulko
Source: http://www.flickr.com
Author: shrinkin'violet
Source: http://www.flickr.com
Świetnie zarabiający, usatysfakcjonowany i rozwijający się zatrudniony to najogromniejszy kapitał firmy. Nie szczędź na pracownikach przez zaniżanie wypłat - w dłuższym terminie stracisz więcej.
Chcesz zgłębić opisywany problem z innej perspektywy? Jeśli tak, to najlepszym sposobem byłoby kliknięcie w ten link. W tamtym miejscu zweryfikuj szczegóły (http://www.l-express.pl/kursy-na-prawo-jazdy).
Inwestuj w energooszczędne technologie. Przedsiębiorstwa wykorzystujące papierowy obieg faktur zakupu mogą zastąpić go elektronicznym obiegiem.
Chcesz zgłębić opisywany problem z innej perspektywy? Jeśli tak, to najlepszym sposobem byłoby kliknięcie w ten link. W tamtym miejscu zweryfikuj szczegóły (http://www.l-express.pl/kursy-na-prawo-jazdy).
Inwestuj w energooszczędne technologie. Przedsiębiorstwa wykorzystujące papierowy obieg faktur zakupu mogą zastąpić go elektronicznym obiegiem.
Przyniesie to duże oszczędności oraz zmniejszy ilość popełnianych błędów przy rozliczaniu tych dokumentów. Obniż zużycie materiałów biurowych. Jeżeli musisz cokolwiek wydrukować, zrób to obustronnie. Użytkuj tańszych w eksploatacji drukarek laserowych.