Zakupy z planem. Gazetka papierowa versus gazetka w wersji elektronicznej.

Posted on 17/05/2022 8:33am

Obecnie istnieje wiele różnych działających sposobów marketingu i reklamy. Każdy ma swoje atuty i zalety, każdy jest adresowany do pewnego typu odbiorcy i w każdy dobrze jest inwestować, jednak z mocą o różnym natężeniu i w zależności od prowadzonego interesu lub gałęzi przedsiębiorstwa. Jednym z kanałów dotarcia do przyszłego klienta i zainteresowania go konkretnymi produktami może być gazetka z aktualną oferta promocyjną.
Przykładowa gazetka handlowa
Gazetki zwykle lądują w naszych skrzynkach czy na wycieraczkach rozprowadzane przez ulotkowiczów lub pocztę, czasem bierzemy je sami z marketowego dyspensera. Czasami trafiają do naszych skrzynek e-mailowych (po ich zasubskrybowaniu). To normalne, że wiele osób śledzi produkty promocyjne i kupując produkty promocyjne ma poczucie dobrze zrobionego interesu.

Interesuje Cię istotna oferta (http://www.lrg-lodz.pl/) zakupu podobnego produkty? Zapraszamy zatem do wejścia w poniższy link. W nim wyszukasz ich znacznie więcej.

Gazetka promocyjna w wersji papierowej może i jest wygodna i poręczna i jest doskonałym źródłem informacji o bieżących produktach będących w promocji, lecz jest nieekologiczna i bardzo szybko traci datę przydatności. Poza tym – gazetki z kilku czy kilkunastu sklepów fizycznie zajmują miejsce i szybko zaśmiecają mieszkanie. Gazetkę elektroniczną otwieramy na naszym urządzeniu mobilnym kiedy tylko chcemy - zobacz tutaj takie gazetki. Możemy ją podlinkować i przesłać znajomym. Promocje produktów w sklepach zmieniają się tak często (co najmniej raz na tydzień), że nadążenie z przeglądaniem papierowych wersji wielu z nich jest nie lada wyzwaniem, nie mówiąc o oznaczaniu produktów, które chcielibyśmy kupić czy wycinaniu kuponów, które chcielibyśmy zużyć.



a lot of bags
Source: flickr.com
Co mogą zrobić twórcy aplikacji na urządzenia mobilne przygotowujący elektroniczne wydania gazetek, aby wygodnie się ich używało? Byłoby świetnie, gdyby gazetka promocyjna supermarketu była wyposażona też w opcję zaznaczania przez nas rzeczy, które chcemy mieć i automatycznego tworzenia z nich listy zakupów z symulacją ceny itp. Jeśli w gazetce są kupony promocyjne, te, które nas interesują, mogłyby się zapisywać po ich dotknięciu, a kupony, których nie wykorzystamy, mogłyby lądować w koszu lub samoistnie wygasać po pełnej dobie. Gazetka sama mogłaby się archiwizować w dniu, w którym kończy się jej ważność, robiąc tym samym miejsce dla kolejnej.

Tags: promocje, ceny, oferty, gazetki